نمایندگی پرکین المر در ایران به منظور ارائه تمامی خدمات مورد نیاز به دارندگان تجهیزات پرکین المر در ایران راه اندازی گشته است. تمامی دارندگان تجهیزات پرکین المر در کشور می توانند با مراجعه به نمایندگی پرکین المر در ایران خدمات مورد نیاز خویش اعم از قطعات یدکی، راه اندازی و تعمیر دستگاه های پرکین المر را دریافت نمایند.

متخصصان ما در مرکز تخصصی تعمیرات تجهیزات آزمایشگاهی دی آزمون، به دلیل دارا بودن مدارک بین المللی قادر به تعمیر و سرویس تمامی محصولات پرکین المر هستند. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه های پرکین المر به تمامی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها مسلط بوده و توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و به تخصصی ترین شکل ممکن ایرادات پیش آمده در آنها را برطرف سازند.

شایان ذکر است کارشناسان شرکت دی آزمون در ایران ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و سرویس هستند که هر شش ماه به منظور ارتقاء دانش فنی و به ‌روز رسانی اطلاعات آنان برگزار می‌گردد. حضور در این دوره‌های تخصصی آموزشی ضمن به‌ روز رسانی دانش تعمیرات کارشناسان این مجموعه، زمینه ساز ارتقاء سطح کیفی تعمیرات پرکین المر نیز گشته است به صورتی که میزان خرابی مجدد دستگاه‌های پرکین المر پس از تعمیر در شرکت دی آزمون در قیاس با تعمیرات انجام شده در دیگر مراکز به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.

نمایندگی رسمی پرکین المر در ایران وجود ندارد. برخی از مراکز به دروغ خود را نماینده رسمی پرکین المر در ایران می نامند. اما شرکت دی آزمون نمایندگی سرویس و تعمیرات دستگاههای پرکین المر می باشد که با یاری از الطاف الهی به عنوان مرکزی معتبر و قابل اطمینان مطرح گشته است. این مرکز به ارائه ی خدمات مختلف در خصوص تعمیر و راه اندازی محصولات پرکین المر در ایران می پردازد.

متخصصین بخش تعمیرات شرکت دی آزمون با اخذ مدارج بین المللی و آموختن استانداردهای پرکین المر به تعمیر محصولات منحصر به فرد PerkinElmer می پردازند.

تماس با ما برای خدمات پرکین المر